Spring naar content

Bel uw huisarts of huisartsenpost

Contact

Contact met je behandelaar of afdeling?

Ben je in behandeling bij Altrecht en heb je een vraag over je behandeling of die van je kind? Neem dan contact op met de locatie waar je behandeling plaatsvindt.

Zeist

  • Vrijbaan 2, 3705 WC Zeist

Utrecht

  • Lange Nieuwstraat 119, 3512 PG Utrecht

Aanmelden en veelgestelde vragen

Je kunt je niet zelf aanmelden voor een behandeling bij Altrecht. Alleen erkende verwijzers zoals huisartsen en medisch specialisten kunnen dat. Meer weten? Ga naar de cliëntenpagina. Ben je verwijzer? Ga dan naar de verwijzerspagina.

Neem contact op met de locatie waar je een afspraak hebt. Dan maken wij een nieuwe afspraak met je. 

Heb je als familielid of naaste vragen over de behandeling? Of maak je je zorgen en vind je het moeilijk om daarover met behandelaars te praten? Een familievertrouwenspersoon biedt steun en advies.

Neem contact op met Peter Brakel, familievertrouwenspersoon bij Altrecht
Telefoon: 06 – 5334 8555 of 06-2532 2605, bereikbaar van dinsdag t/m vrijdag
E-mail: p.brakel@familievertrouwenspersonen.nl.

Ben je cliënt bij Altrecht en wil je contact met een patiëntenvertrouwenspersoon (PVP)? De PVP helpdesk is te bereiken via 0900 444 88 88. Meer informatie vind je op www.pvp.nl.

Voor het indienen van klacht of voor meer informatie kun je contact opnemen met: 
Ggz Klachtencommissie Patiënten en Naasten Utrecht GKPNU
klachtencommissiepatienten@utrechtggz.nl
Telefoon: 06 3058 4044 (op werkendagen bereikbaar van 9.00 uur tot 12.00 uur)

Wil je informatie uit je eigen dossier opvragen of uit het dossier van een naaste? Of wil je je dossier laten vernietigen? Ga naar Dossier en lees hoe je te werk kunt gaan.

We streven naar een goed contact met de buurt. Bij overlast of incidenten kun je contact opnemen met een van onze buurtcoaches via 06 – 1364 8886 (van 08:00 uur – middernacht). Bij geen gehoor kun je ook met onze centrale receptie bellen: 030 – 230 8888 (24/7 bereikbaar).

De meeste wachttijden staan op altrecht.nl/wachttijden. Kom je er niet uit? Neem contact op met de afdeling waar je op de wachtlijst staat.

Algemene vragen

Altrecht neemt jouw mening, wens of klacht zeer serieus. Het helpt ons om ons werk te verbeteren. Lukt het niet om met de betreffende medewerker of zijn of haar leidinggevende een oplossing te vinden? Neem dan contact op met de klachtenfunctionaris van Altrecht.

Klachtenfunctionaris:
Mariella Swart
Telefoon 06 3075 7936
klachtenfunctionaris@altrecht.nl
bereikbaar op werkdagen

Neem contact op met een van de woordvoerders van Altrecht via pers@altrecht.nl

Je vraag gaat naar de afdeling communicatie. We nemen je vraag binnen twee werkdagen in behandeling.

Heb je een zorgvraag? Je kan het beste contact opnemen met je behandelaar. De contactgegevens vind je bij locaties

Contact

Ben je in behandeling bij Altrecht?(Vereist)